11.10.2024.
Legendarni band s legendarnim frontmanom u Tvornici Kulture izvodi legendarne albume u živo!
Glazbena ostavština Prljavog Kazališta nikada nije bila spremnija za povratak izvornim RocknRoll postavkama. Uz već poznatu postavu Prljavog Kazališta koju čine originalni članovi Tihomir Fileš i Davorin Bogović, kao punokrvni članovi banda pridružuju se Saša Novak (Radulović), ex gitarista, kompozitor i producent grupe Psihomodo pop na gitari i Damir Selman na bas gitari.
Povratak Saše Novaka Radulovića na hrvatsku scenu i to u poziciju u kojoj se najbolje snalazi, u power rock trojku s vokalom, trenutak je koji u potpunosti opravdava nezahvalnu titulu koje Bogovićevo Prljavo Kazalište nosi kao prva hrvatska supergrupa. Time gitara s najpoznatijih ploča Psihomodo Popa postaje neizostavni dio novovalnog zvuka Prljavog Kazališta pa će se tako pjesme s tri legendarna albuma iz najranije faze benda na kojim pjeva Davorin Bogović – ‘Prljavo kazalište’, ‘Crno bijeli svijet’ i ‘Korak do sna’ oplemeniti istom energijom i snagom koja je krasila rane album Psihomodo Popa.
Prljavcima će se na jesen u Šubićevoj kao posebni gosti pridružiti i zagrebački Big Block Band, sastav osnovan 2018. godine koji svoj glazbeni izričaj temelji na rokenrol žanrovima. U svoj zvuk uklapaju i primjese bluesa, grungea, reggaea i popa.
“…a album Underground zvuči mladenački i potentno, šarmantno i simpatično i to je dio šarma “prljavijeg” Prljavog kazališta.” – Aleksandar Dragaš, Jutarnji list
“”Underground”- Pravi povratak “supergrupe” u Herojska vremena ili ishodištima i garažnim korijenima” – Zaltko Gall, Parangal-Mixer
“Novi album „novog“ Prljavog kazališta odličan je, a Bogović ponovno „vlada“….i kada dođete do posljednjih pet pjesama iz zvučnika vas pogodi lavina zvuka koja nudi spregu sjajnog Bogovića i raspoloženog benda koji „grca“ u rifovima i ritmovima koji„vuku“ na The Clash, Garbage….” – Hrvoje Horvat, Večernji list
U prapovijesti 1977.smo snimili tri pjesme. Jugoton je naime, vjerojatno misleći da su ionako bili preširoke ruke prema debitantima za koje nitko nije čuo, odredio da se snimi samo singl-ploča. To je bilo kao „za početak“. Valja znati da tada u studio zaista nisu mogli ni primirisati mnogi već etablirani glazbenici. Najbolja tadašnja formula showbiza izgledala je „vokalni solist“ pa tek onda „ajde neka ga prate i naši prateći glazbenici ako baš moraju“. Nadam se da mi tada Bogoviću nismo bili samo pratnja. Makar poznajući ga, ako njega pitate… Podvlačim da je tada izdavanje ploče – za razliku od sadašnjeg vremena kad svatko kod kuće na hard disk isprogramira, zatim na CD snimi i izda snimku – bio nepojmljivo teži zadatak. Au našem slučaju ploču smo izdali nevjerojatnom brzinom iako smo bili bez sviračkog pedigrea. Čudo! – Tihomir Fileš, osnivač i bubnjar Prljavog Kazališta
Vratimo se u Tvornici Kulture herojskim pjesmama u to herojsko doba Prljavog kazališta!